Про компанію SmartWay в Україні


Історія бренду SmartWay - це класична американська історія про те, як зі скромного починання одного енергійного підприємця виросла успішна компанія. У 1988 році молодий інженер Вільям Смартс, випускник Массачусетського Технологічного університету, вирішив заснувати свою компанію SmartWay, яка займалася ремонтом кліматичної техніки різних виробників. Концепція бренду знайшла відображення в своїй назві SmartWay, поєднуючи слова «Smart» - розумний, і «Way» - шлях, рух вперед.

Саме починаючи з 90-х років минулого століття спостерігався істотний прогрес у розвитку технологій, а зростаюча світова економіка потребувала великої кількості нових технічно спеціалізуються компаній. У перші 10 років існування на ринку маленька місцева компанія SmartWay стрімко набирала обертів. Отримавши безцінний досвід роботи з кліматичним обладнанням всесвітньо відомих торгових марок, розуміючи, які заводи виробляють дійсно якісну техніку, Вільям Смартс в 1997 році приймає рішення про організацію свого ліцензійного виробництва на базі комплектуючих провідних світових виробників з різних куточків планети. Завдяки продуманому вибору постачальників, а також державною програмою допомоги стартапам в США, вже до 1999 року компанія виграє безліч тендерів на поставку кліматичного обладнання під потреби малого та середнього бізнесу. У 2001 році компанія розширює модельний ряд від простих побутових кондиціонерів віконного типу до сучасних спліт-систем і напівпромислових кондиціонерів, а географія бренду виходить далеко за межі одного штату і поширюється навіть на центральну Америку, де кліматичні умови особливо жорстко диктують наявність якісного і надійного кліматичного обладнання .

Одним з доленосних етапів розвитку бренду SmartWay стала компанія SOFT TECHNICAL, яка з рядового клієнта перетворилася на найбільшого інвестора, якому в 2005 році Вільям Смартс продає права на використання своєї торгової марки для виробництва кліматичного обладнання. Це відкрило для SmartWay нові горизонти і дозволило бренду успішно підкорювати світові ринки.

У СНД кліматичний бренд SmartWay з'явився в 2012 році і за 3 роки зайняв гідну частку на кліматичному ринку. Географія бренду охоплює велику територію, а кліматичну техніку SmartWay часто можна побачити на фасадах і усередині приміщень різного призначення.

В даний момент ТМ SmartWay своєму розпорядженні достатню кількість фінансової підтримки і власних ресурсів для постійного зростання і запуску нових оригінальних проектів.

Сьогодні асортимент продукції SmartWay включає: кондиціонери, напівпромислові кондиціонери, припливно-витяжні установки, конвектори та зволожувачі повітря.

Бренд SmartWay по праву пишається американським корінням і якістю своєї продукції.